مقالات

ست کردن لباس تابستانی

در این مطلب سعی کرده ایم موارد ضروری را برای ست کردن لباس تابستانی در قالب چند نکته مختصر و مفید برای شما بازگو کنیم. تا در تابستان پیش رو با پوشش مناسب و انتخاب مناسب بهترین خود باشید.

۹ نکته مد برای ست کردن لباس های تابستانی

راه های زیادی وجود دارد که می توانید تمام کمد لباس خود را برای هوای گرم آماده کنید.در اینجا ۹ مورد از این موارد کلی را برای شما بازگو خواهیم کرد. با ما همراه باشید

۱) در تابستان لباس های رنگ روشن بپوشید.

رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید که به جای جذب نور خورشید در تابستان ، اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کنند.

2) لباس های بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید.

وقتی صحبت از ست کردن لباس های تابستانی می شود. هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. شما مجبور نیستید کاملا پوشیده باشید. میتوانید بلوزهای آستین کوتاه و آستین پفی را در نظر بگیرید. پیراهن دکمه دار آستین کوتاه یکی دیگر از گزینه های خوب است.

3_ از لباس های تنگ دوری کنید.

لباس های گشاد بهترین گزینه برای خنک ماندن در تابستان است. به سراغ شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن‌های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ، و لباس‌ها و دامن‌هایی با گشادی زیاد و دارای راه تنفس بروید.

4_ لباس های ورزشی خود را در تابستان تغییر دهید.

پارچه‌های لباس های ورزشی معمولاً رطوبت‌گیر هستند و تنگ می باشند که برای تابستان مناسب نیست. اگر از طرفداران و دوستداران ورزش‌ کردن هستید. شلوارهای مشکی و گرمکن معمولی‌تان را با شورت‌های دوچرخه‌سواری رنگارنگ و یا تاپ‌های کوتاه یا لباس های ورزشی آستین کوتاه عوض کنید.

5_ در ست کردن لباس تابستانی پارچه های تنفس پذیر را انتخاب کنید.

ممکن است در بقیه ایام سال اهمیتی نداشته باشد. اما قطعاً تفاوت بین پارچه های تنفس پذیر و پارچه هایی که رطوبت را در تابستان به جذب می کنند، متوجه خواهید شد. مواد مصنوعی معمولاً قابل تنفس نیستند. بنابراین برچسب لباس‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس‌های شما 100 درصد کتان، پنبه یا ابریشم هستند.

6_ شلوار جین در ست کردن لباس تابستانی

جین یکی از سنگین ترین پارچه هاست. اگر شلوار جین کشدار یا شلوار جین تنگ می پوشید، ممکن است آنها شما را در ست کردن لباس تابستانی اذیت کنند و برای فصل گرما مناسب نباشد. به جای آن به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبورید جین بپوشید، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید، که همچنان اجازه گردش هوا را می دهد.

7_ به لباس های تابستانه ی خود اطمینان کنید

لباسهای تابستانی خود را در فصول گرم سال در موقعیت های مختلف بپوشید. یک لباس تابستانی راحت برای روزهایی که نمی دانید چه بپوشید یک گزینه آسان و مناسب است. تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌ها و دامن‌های کوتاه است. برای ست کردن لباس تابستانی شیک، یک لباس ماکسی بدون آستین یا دامن بلند را انتخاب کنید. یک لباس تنگ یا لباسی که جلوی آن دبسته باشد می تواند گردش هوای کمی به شما بدهد.

8_ صندل های چرمی بپوشید.

دمپایی برای رفتن به ساحل عالی است، اما برای زیباتر کردن ظاهر خود، صندل های بند دار یا اسپادری را انتخاب کنید. که همچنان به انگشتان پا اجازه تنفس می دهد. صندل های چرمی دارای گزینه های راحت هستند که نسبت به دمپایی های فوم استاندارد شیک تر به نظر می رسند.

9) در ست کردن لباس تابستانی ، اکسسوری را به حداقل برسانید.

بسیاری از گردنبندها یا النگوها می توانند در گرمای زیاد داغ شده و به پوست شما بچسبند. یکی از اکسسوری های مناسب مانند گوشواره حلقه ای را انتخاب کنید.

ست کردن لباس تابستانی برای محل کار

شما همچنان باید در طول تابستان در دفتر کار حرفه ای به نظر برسید، در حالی که لباس هایی را که شما را خنک نگه می دارند در اولویت قرار دهید.

1_ تابستان به رنگ های روشن بچسبید.

لباس کار معمولاً در رنگ‌های تیره مانند مشکی و سرمه‌ای عرضه می‌شود. برای تابستان، به جای آن، رنگ‌های روشن را امتحان کنید: مانند شلوار های کتانی سفید، کت و شلوار کتانی یا پیراهن دکمه‌دار آبی روشن.

2_ لایه لایه لباس بپوشید.

اگر دفتر شما دارای تهویه مطبوع است، لایه بندی لباس هایتان بخش بزرگی از فضای مد تابستانی شما خواهد بود.کت به همراه پیراهن آستین کوتاه در زیر کت خود به شما این امکان را خواهد داد تا در دفتر خود اگر احساس گرما کردید بتوانید با لباس آستین کوتاه خود به راحتی گرما را از خود دور کنید.

3_ شلوار هایی رسمی اما خنک را امتحان کنید.

شلوار اداری زنانه معمولا جنس ضخیم و گرمی دارند؛ شما میتوانید جایگزین آنها از شلوار های گشاد اما مرتب و آراسته استفاده کنید تا در دفتر خود احساس راحتی داشته باشید.

4_ در تابستان کفش های جلو بسته بپوشید.

حتی اگر در صندل خود احساس راحتی بسیاری دارید بازهم برای محیط کار باید کفش جلو بسته و رسمی را بپوشید. تنها میتوانید کفش‌های راحتی یا تخت با جوراب‌های ضد رطوبت را امتحان کنید.

ست کردن لباس تابستانی برای سواحل دریا

تابستان فصل رفتن به ساحل است و هنگام انتخاب لباس باید به چند نکته توجه کرد.

1_ مایو یا لباس ساحلی خود را زودتر بخرید.

لباس شنا یا لباس مناسب ساحل می تواند یکی از سخت ترین اقلام پوشاک برای خرید باشد، بنابراین زمان زیادی را برای جستجو در اختیار خود قرار دهید. چیزی راحت انتخاب کنید که واقعا بتوانید در آن شنا کنید یادر ساحل نهایت خنکی را احساس کنید.

2_ شما نیازی به خرید لباس تابستانی خاصی برای ساحل ندارید.

مگر اینکه کاملاً عاشق پوشیدن لباس ساحلی یا مایو باشید، می توانید لباس های دیگری جایگزین مایو یا لباس های خاص کنید تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید. یک پیراهن دکمه دار سفید سایز بزرگ یک پوشش ساحلی عالی است که می تواند به عنوان یک پیراهن مینی و ساحلی عمل کند. معمولا لباس ها و شلوار زنانه سبک وزن گزینه ی مناسبی برای ساحل خواهند بود، همچنین می توانید یک تاپ بیکینی را با دامن ست کنید.

3_ از پوست خود محافظت کنید.

کرم ضد آفتاب و کلاه را در لباس ساحلی خود داشته باشید تا از معرض نور شدید خورشید در امان باشید. کلاه آفتابی مناسب با استایل خود را انتخاب کنید تا زیبایی استایل شما نیز حفظ شود.

4_ در تابستان ، شلوارهایی غیر از جین بپوشید.

ممکن است برخی شلوار های جین برای ساحل مناسب به نظر برسد اما شلوار جین هنگامی که خیس شود بسیار سنگین خواهد شد و در راه رفتن دچار مشکل خواهید شد.چیزی را انتخاب کنید که راه های تنفس بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.، مانند شلوارک های نخی رنگارنگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *